מדריך כיצד לזהות שהסוני PS4 שרכשתם הינו באחריות יבואן רשמי ישפאר סוני ישראל

 

בעקבות מקרים חוזרים ונשנים שלקוחות מתעניינים בסוני פלייסטיישן 4 דרך האינטרנט או מגיעים לחנות לאחר השוואת מחירים ואינם מבינים דבר בבדיקת המוצר שהם רוכשים

קרה לא פעם שחנות הצהירה בפני הלקוח על מוצר כאחריות יבואן רשמי אך קיבל מוצר אחר לגמרי והבטחות כוזבות לגבי פרטים שאינם נראים לעין.

*דוגמא לכתבה במגזין גלובס בנושא זה - לחץ כאן

בעזרת מדריך זה תוכלו לדעת מי באמת מוכר לכם סוני 4 אירופאי עם אחריות של סוני בארץ ומי רק אומר שהוא מוכר לכם כזה.


יש דרך לדעת לפני שקונים בלי לפתוח קופסא, לכל מכשיר שהוא באחריות של סוני - ישפאר ישנם 4 סימנים פשוטים

1) על האריזה החיצונית השייכת למכשיר באחריות

נוכל לזהות מדבקת שנתיים אחריות של ישפאר, תמיד תהיה מדבקה כזו על הקופסה

PS4 יבואן רשמי


2) מדבקה עם שם היבואן חייבת להיות מודבקת על המכשיר, לעיתים קרובות בחלקו העליון.

אין דבר כזה שאין מדבקת יבואן על מכשיר על פי חוק, וכמובן שאנו מחפשים את המדבקה של ישפאר מוצרי צריכה בע"מ

playstaion 4 יבואן רשמי


3) תעודת אחריות של היבואן הרשמי בתוך הערכה.

 

תעודת אחריות ישפאר

 

 

 

4) חוברת הוראות מקורית בשפה העברית. ולא דף מודפס עם הוראות בטיחות

חוברת הוראות בעברית לסוני 4

 

היתרונות החשובים לאחריות ישפאר היבואן הרשמי:

 

*כאשר קונים בחנות שנותנת לכם אחריות יבואן רגילה, במקרה של תקלה - החנות תפנה אתכם ליבואן או נקודות שירות שלו אך לא תמיד תוכל לתת לכם שירות בעצמה

חנויות שעובדות מול ישפאר סוני ישראל מקבלות תמיכה מלאה ומשען במקרה תקלה וכן עוזרת לחנויות שעובדות איתה לתת שירות איכותי ומהיר ללקוחות החנות.

בנוסף לישפאר נקודות שירות בפריסה ארצית ומעבדה מרכזית בהרצליה


*אחריות בחנויות לעיתים יכולה להיות בלתי מספקת לדוגמא: תיקון לוקה בחסר, או תיקון למכשיר שנרכש ממש לאחרונה וכן תיקון הכולל רכיבים לא מקוריים,

מקרים אלו יכולים להשאיר טעם רע ולאכזב את הלקוח במקרי תמיכה שלאחר הרכישה.

רק מוצרים שנרכשו באחריות ישפאר יקבלו תמיכה טלפונית מקצועית.

על מנת לתת שירות במקרי תקלות למיניהן יש להגיע לאחת מעשרות נקודות השירות בפריסה ארצית או לחנות

במקרי תוכנה התקלה תטופל טלפונית או בהגעה לחנות המשווקת

במקרי תקלת חומרה (תקלה פיזית) לאחר בדיקת מעבדה יוחלט אם יש צורך להחליף מכשיר. חשוב לציין שלא יבוצעו תיקונים או החלפת רכיבים במכשיר בארץ, וכל התיקונים המתבצעים בחו"ל הינם ע"י טכנאים מוסמכים של סוני ועם רכיבים מקוריים בלבד

(כל זאת בכפוף לתקנון ולתנאי האחריות של היבואן)

 

*אחריות יבואן רשמי הינה דבר חשוב אך צריך לזכור שלעיתים היא גם מסמלת שהמכשיר שרכשתם אינו מחודש או עודפים מחוץ לארץ ללא ידיעתכם.

מכשירים מהיבואן הרשמי תמיד יהיו מכשירים חדשים לחלוטין שלא עברו תיקון או חידוש (REFURBISHED) בהתחייבות של סוני ישראל - ישפאר

 

*אחריות יבואן מקביל לעיתים לא כוללת דברים בסיסיים וחשובים .לא צריך לעיין לעומק כדי לשים לב לכמה דברים מעניינים בתעודה זו

כמו למשל אחריות 3 שנים שהיא בעצם אחריות שנה ועוד שנתיים מורחבות שלא כוללות חלקים הכי בסיסיים כמו לוח אם או עינית שזה כל המכשיר..

או אחריות שמפסיקה לאחר עדכוני תוכנה שזה דבר שמתבצע במכשיר על בסיס חודשי! זאת אומרת שאין לכם אחריות ברגע שעדכנתם את המכשיר דבר שהינו חובה בשימוש  בפלייסיישן!

תמונה לדוגמא "אחריות 3 שנים" של יבואן מקביל:

אחריות קאיה 3 שנים פלייסטיישן 4

 

 

כל הזכויות שמורות לדומינטור משחקי ווידאו בע"מ 2015