מדריך כיצד לזהות שהאקסבוקס וואן שרכשתם הינו באחריות יבואן רשמי מייקרוספוט ישראל

 

בעקבות מקרים חוזרים ונשנים שלקוחות מתעניינים באקס בוקס וואן דרך האינטרנט או מגיעים לחנות לאחר השוואת מחירים ואינם מבינים דבר בבדיקת המוצר שהם רוכשים

קרה לא פעם שחנות הצהירה בפני הלקוח על מוצר כאחריות יבואן רשמי אך קיבל מוצר אחר לגמרי והבטחות כוזבות לגבי פרטים שאינם נראים לעין.

*דוגמא לכתבה בגלובס על תביעת היבואן הרשמי כנגד חברה שעל פי הטענה - הציעה ללקוחותיה מוצרים תחת הבטחון המוטעה שמדובר באחריות יבואן רשמי - לחץ כאן

בעזרת מדריך זה תוכלו לדעת מי באמת מוכר לכם אקסבוקס וואן עם אחריות של מייקרוסופט בארץ ומי רק אומר שהוא מוכר לכם כזה.

לאחר פניה לתמיכת מייקרוסופט ישראל בשאלה האם יש דרך לדעת שקונסולת XBOX ONE היא באחריות יבואן רשמי של מייקרוסופט בישראל או לא, קיבלנו את המידע הבא:
יש דרך לדעת לפני שקונים בלי לפתוח קופסא, כל מכשיר שהוא באחריות של מייקרוסופט בארץ יש דגם מיוחד למכשיר ולשלטים ותמיד יהיה MODEL שנגמר באותיות IL שזה אומר שזה מישראל
אם זה לא באחריות בארץ אז לא יהיה את האותיות האלו

תמונות של האריזה החיצונית השייכת למכשיר באחריות:

שימו לב לסימון בירוק IL ורשום שהמכשיר משווק בישראל עם חוברת הוראות בעברית IW

XBOX ONE יבואן רשמי


על הקונסולה עצמה כאשר נוציא אותה מהקופסא נוכל לראות מתחת למכשיר בחלקו התחתון מדבקה עם נתונים.

רק במכשיר יבואן רשמי יופיע דגם נוסף של המכשיר כאשר הסיומת שלו תהיה באותיות IL כמסומן בתמונה

אקסבוקס וואן יבואן רשמי


וכן על השלט מתחת למכסה הסוללות תוכלו לראות שמדובר בשלט שהגיע מהיבואן הרשמי על ידי איתור האותיות IL ליד הברקוד כמו שמסומן בתמונה:

שלט מקורי לאקסבוקס וואן

היתרונות החשובים לאחריות מייקרוסופט ישראל היבואן הרשמי:

*כאשר קונים בחנות שנותנת לכם אחריות יבואן רגילה, במקרה של תקלה - החנות תפנה אתכם ליבואן או נקודות שירות שלו אך לא תמיד תוכל לתת לכם שירות בעצמה

חנויות שעובדות מול מייקרוסופט ישראל מקבלות תמיכה מלאה ומשען לתקלות ועזרה לחנויות שעובדות איתה.


*אחריות בחנויות לעיתים יכולה להיות בלתי מספקת כגו' תיקון לוקה בחסר, או תיקון למכשיר שנרכש ממש לאחרונה וכן תיקון הכולל רכיבים לא מקוריים,

מקרים אלו יכולים להשאיר טעם רע ולאכזב את הלקוח במקרי תמיכה שלאחר הרכישה.

מוצרים שנרכשו ממייקרוסופט ישראל בלבד יקבלו תמיכה טלפונית מקצועית.

במקרי תקלה למכשיר, יגיע שליח UPS עד בית הלקוח ותוך 14 ימי עסקים תטופל התקלה.

במקרי תוכנה התקלה תטופל טלפונית או באיסוף מבית הלקוח כמצויין לעיל

במקרי תקלת חומרה (תקלה פיזית) יוחלף המכשיר, לא יבוצעו תיקונים או החלפת רכיבים במכשיר בארץ!

(כל זאת בכפוף לתקנון ולתנאי האחריות של היבואן)

*אחריות יבואן רשמי הינה דבר חשוב אך צריך לזכור שלעיתים היא גם מסמלת שהמכשיר שרכשתם אינו מחודש או עודפים מחוץ לארץ ללא ידיעתכם.

מכשירים מהיבואן הרשמי תמיד יהיו מכשירים חדשים לחלוטין שלא עברו תיקון או חידוש (REFURBISHED) בהתחייבות של מייקרוסופט

 

 

 

 

כל הזכויות שמורות לדומינטור משחקי ווידאו בע"מ 2015