משחקים מומלצים לסוני4 עד 05.2019

המשחקים המומלצים לקונסולת PLAYSTATION 4 לחודשים פברואר עד תחילת מאי!

משחקים חדשים לסוני 4

מצעד המשחקים החמים 2019:

1. ANTHEM

משחק עולם פתוח גוף שלישי המתרחש על כוכב אחר בעתיד , בה האנושות שורדת מחלקי טכנולוגיה חייזרית שמפוזרת ברחבי הכוכב. הסיפור עוקב אחריי 4 גיבורים הנקראים "FREELANCERS" שתפקידם הוא לשמור על הסדר והבטחון של שרידי האנושות האחרונים . אותה טכנולוגיה חייזרית שהושארה על פני הכוכב , מדי פעם נדלקת וגורמת לאסונות כמו זימון של מפלצות ענק או אסונות טבע בקנה מידה עצום . תפקידם של הFREELANCERS הוא למנוע את האירועים האלה והם עושים זאת בעזרת חליפות מיוחדות שנוצרו במיוחד מאותה טכנולוגיה שמאיימת להשמיד אותם.


2. THE DIVISION 2

משחק עולם פתוח בניו יורק שכבש אותנו, חוזר בענק והפעם לעיר בירה של ארצות הברית "וושינגטון" . הסיפור מתרחש 7 חודשים לאחר האירועים של המשחק הראשון כשפרצה לראשונה "מגיפת הכסף" שגורמת לאנשים לחלות למות ולהשתגע ע"י חיידק שמועבר בכסף מזומן . החיידק הגיע גם לשם ויחידת הDIVISION נקראה לעזרה לטפל במגיפה ובפראות שנוצרו עקב ההרס של החיידק.


 

 3. FAR CRY NEW DAWN

משחק ההמשך למשחק העולם פתוח פאר קריי 5 . מתרחש  17 שנה לאחר אירועי המשחק החמישי שהסתיים בשואה גרעינית כלל עולמית. הסיפור עוקב אחריי גיבור חדש ,  בעולם הפוסט אפוקליפטי שנוצר עקב פיצוצי הענק . כמו במשחקי הפאר קריי הקודמים הסיפור מתרכז בדיקטטור שמנסה לדכא את האוכלוסיה ולהשתלט על האיזור באלימות וסחיטה . והתפקיד שלכם הוא לעצור אותו! בהמשך המשחק דמות ישנה חוזרת מהמשחק הקודם לשנות את כללי המשחק ולהפתיע!


 

DEVIL MAY CRY 5 .4 

 דנטה ונירו חוזרים לסיבוב חמישי בסאגת ה"האק אנד סלאש" המצליחה DEVIL MAY CRY , והפעם אויב מפתיע בשם V מגיע לכדור הארץ ופותח שער ישירות מכדור הארץ לגיהנום המאפשר לכל השדים להכנס לעולם האנושי וליצור כאוס והרס מוחלט . ללא ידיעה של מי זאת הדמות המיסתורית (V) דנטה ונירו צריכים למצוא דרך לסגור את שער הגיהנום ולמצוא דרך להביס את V .

 


 

5. METRO:EXODUS

המשחק השלישי בסאגת מטרו , משחקפוסט אפוקליפטי המתרחש ברוסיה העתידית לאחר שואה גרעינית. הסיפור ממשיך את הרפתקאותיו של ארטיום חייל עילית במחתרת הדמוקרטית של המטרו התת קרקעי , המשחק קורה לאחר תקופת זמן קצרה מMETRO:LAST LIGHT  , כשבעצם ארטיום ממשיך במשימה שלו למצוא סימן חיים מחוץ למטרו למרות השואה הגרעינית שקרתה. להבדיל מהמשחקים הקודמים , METRO EXODUS הופך להיות עולם פתוח הקורה בכמה וכמה סביבות שונות בין אם זה ביערות הקפואים או לחלופין במדבר הלוהט . בכל סביבת משחק האויבים ישתנו לפי הסביבה והקושי השרדות תעלה!
 


 

6. SEKIRO:SHADOW DIE TWICE

לכל אוהבי סדרת DARK SOULS , סטודיו הענק FROM SOFTWARE מביא לכם את האתגר הכי מעניש שיצא עד כה.. SEKIRO! . המשחק עוקב אחריי סיפורו של נינג'ה מפורסם שנהרג במהלך הקרב ומאבד את היד שלו . אך מקימים אותו לתחייה ועם יד מכאנית משוחזרת שמאפשרת להשתגר ממקום למקום! להבדיל ממשחקי דארק סולס , סקירו מכניס מכניקת משחק חדשה למשחקיות המענישה והמוכרת של דארק סולס . הפעם אפשר להשתגר , לקפוץ, להתחמק ולהשתמש בחמקנות על מנת לנצח את האויבים שלך במכה מאשר לשרוד מולם בקרב. אך האתגר עדיין נשאר וכל אויב רגיל הוא כמו בוס חדש , תצפו למות הרבה פעמים! סבלנות זה שם המשחק.

 

7. MORTAL KOMBAT 11

 משחק הלחימה האלים ביותר שקיים חוזר אלינו ובענק! מורטל קומבט 11 , מחדש לנו את זירת הקרב עם שחקנים חדשים, סיומי קרב עקובי דם חדשים , ובראשונה מיזה 25 שנה בסאגת המורטל קומבט גם מצב סיפור שמתווסף למשחק!

 


 

8. ASSASSINS CREED 3 REMASTERD

חידוש לאחד מהמשחקים הכי מצליחים בסדרת משחק המתנקשים! אססינס קריד 3 מחזיר אותנו לתקופת המהפכה האמריקאית , המתנקש המרכזי הפעם הוא אינדיאני חצי בריטי שממשיך את שושלת הדם של אציו אודיטורה מהמשחקים הקודמים והמתנקש הכי מפורסם מכל הזמנים. עלילת המשחק מתרחשת בבוסטון של המאה ה-18 כשהיא עוד רק התחילה להתפתח בתור עיר. המשחק יקח אותכם מסביבה אורבנית ליערות קפואים מלאים בחיות פרא , לחזית המלחמה האמריקאית ועד לאוקיינוס האטלנטי להלחם בצי ספינות מלחמה!

 


9.DAYS GONE

שנתיים לאחר פריצת מגיפה ששינתה את פני האדמה ומרבית האנושות לזומבים , האחרונים שנשארו ברחו אל הפרא והיערות לנסות לשרוד הרחק מהעיר . המשחק עוקב אחריי סיפורו דיקן מנהיג קבוצת אופנוענים לשעבר שנודד ממקום למקום בעזרת האופנוע שלו במטרה לשרוד , שנהפך להיות צייד ראשים ושכיר חרב למחייתו. DAYS GONE  הוא משחק השרדות פוסט אפוקליפטי אשר יוציא את השחקנים מהמקום הנוח וישים אלמנטים של השרדות הקרובים למציאות, ויעשו את החיים לא קלים!
 

 

 

 

10. ONE PIECE:WORLD SEEKER

משחק עולם פתוח גוף שלישי, המבוסס על סדרת האנימה המצליחה ONE PIECE. המשחק מתרכז בדמות הראשית של הסדרה לופי קפטן של פיראטי " כובע הקש" (על שם כובע הקש המפורסם של לופי) . לופי הוא בעל יכולות מיוחדות למתוח את הגוף שלו לאורכים לא רגילים יש לו את כוח ה"גומי גומי" לרשותו שמעניק לו יכולות יוצאות דופן וחזקות בצורה מרתיעה כדי להפיל את האויבים שלו!

 

 

דלג לתוכן מרכזי